System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie nr 31/11 Wójta Gminy Przelewice z dnia 02 czerwca 2011 r. w sprawie powołania zespołu badawczego.
ZARZĄDZENIE Nr 31/11
WÓJTA GMINY PRZELEWICE
z dnia 02 czerwca 2011 r.
w sprawie powołania zespołu badawczego
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję zespół badawczy do wykonywania badań satysfakcji klienta w Urzędzie Gminy w Przelewicach w następującym składzie:
- Janusz Wójtowicz Przewodniczący zespołu,
- Anna Wolniakowska Członek zespołu,
- Agnieszka Hus - Kuś Członek zespołu.
§ 2. Zadaniem zespołu będzie wykonywanie badań satysfakcji klienta na podstawie analizy ankiet wpływających do Sekretariatu Urzędu Gminy w Przelewicach.
§ 3. Ankieta badań satysfakcji klienta stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Przelewice
mgr Marek Kibała
Załącznik do Zarządzenia
Wójta Gminy Przelewice
z dnia 02 czerwca 2011 r.
Ankieta badania zadowolenia klienta
1. W kontaktach z urzędem występował Pan/Pani jako:
a. Mieszkaniec (osoba prywatna)
|
b. Firma |
1.Wiek: 2. Wykształcenie: ? 18-29 ? podstawowe ? 30-44 ? zawodowe ? 45-59 ? średnie ? 60 i więcej ? wyższe
|
1. Wielkość firmy: 2. Okres działania: ? do 9 osób ? krócej niż rok ? 10-50 osób ? 1-3 lat ? 51-250 osób ? 4-5 lat ? 251 i więcej osób ? 6-10 lat ? powyżej 10 lat |
2. Jak często załatwia Pan/Pani sprawy w Urzędzie Gminy w Przelewicach ?
(prosimy zaznaczyć odpowiednie pole)
? pierwszy raz ? raz w roku
? kilka razy w miesiącu ? raz na kilka lat
? kilka razy w roku ? w zależności od potrzeb
3. W poniższej tabeli (wstawiając znak krzyżyk) proszę określić w skali od 1 do 5, jaka jest Państwa ocena (poziom zadowolenia) z poszczególnych elementów jakości obsługi w naszym urzędzie.
|
Stwierdzenia |
Ocena |
||||
|
|
bardzo niska (1) |
niska
(2) |
średnia
(3) |
wysoka
(4) |
bardzo wysoka (5) |
1. |
Sprawność i szybkość załatwiania sprawy przez urzędników |
|
|
|
|
|
2. |
Uprzejmość personelu |
|
|
|
|
|
3. |
Wiedza i kompetencje personelu |
|
|
|
|
|
4. |
Przejrzyste informowanie o zasadach załatwiania spraw w urzędzie |
|
|
|
|
|
5. |
Udzielanie wyczerpującej informacji o realizowanej sprawie |
|
|
|
|
|
6. |
Oznakowanie zewnętrzne budynku |
|
|
|
|
|
7. |
Oznakowanie wewnętrzne budynku |
|
|
|
|
|
8. |
Ubiór pracowników urzędu |
|
|
|
|
|
4. Na jakie trudności napotkał/a Pan/Pani podczas załatwiania sprawy:
(prosimy zaznaczyć odpowiednie pole lub wypełnić)
? nie spotkałem/am się z trudnościami
? zostałem/am skierowany/a do niewłaściwej osoby
? nie uzyskałem/am żadnej informacji
? otrzymałem/am błędne informacje
? poproszono mnie o kontakt w innym terminie
? inne trudności - proszę podać jakie
……………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………….……
5. Jak oceniają Państwo jakość obsługi przez pracowników naszego urzędu?
a. |
b. |
c. |
d. |
e. |
bardzo źle |
źle |
średnio |
dobrze |
bardzo dobrze |
6.Czy uważa Pan/Pani, że urząd jest instytucją przyjazną mieszkańcom/firmom?
a) tak b) nie
7.Jaki jest w Państwa opinii wizerunek naszego urzędu?
a. |
b. |
c. |
d. |
e. |
bardzo negatywny |
negatywny |
obojętny |
pozytywny |
bardzo pozytywny |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Janusz Wójtowicz | 06-06-2011 09:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Janusz Wójtowicz | 02-06-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 06-06-2011 09:04 |