System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przetarg nieograniczony na zadanie "Dodatkowe pokrycie dachu sali sportowej przy Publicznym Gimnazjum w Przelewicach"
Przelewice: Dodatkowe pokrycie dachu sali sportowej przy Publicznym Gimnazjum w Przelewicach
Numer ogłoszenia: 70938 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przelewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe pokrycie dachu sali sportowej przy Publicznym Gimnazjum w Przelewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem planowanych prac jest remont pokrycia dachowego na sali sportowej wraz z zapleczem Publicznego Gimnazjum w Przelewicach. Zakresem prac objęto rozbiórkę obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów, naprawa pokryć papą termozgrzewalną i jednokrotne pokrycie papą wierzchnią termozgrzewalną. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej oraz izolacje poziome przeciwdźwiękowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.19.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Wykonawcy winni posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej trzech zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uznaje zamówienia, które polegały na remoncie budynków użyteczności publicznej, których wartość była nie niższa niż 100.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wg kryterium spełnia / nie spełnia..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji); 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji); 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przelewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przelewice, 74-210 Przelewice 75.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przelewice, 74-210 Przelewice 75, pokój 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie_bzp.pdf | 2009-03-20 12:02:47 | 75,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 12:03:14 | 19,5KB | 109 razy |
2 | specyfikacje_techniczne_tom_iii.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 12:03:14 | 12,1MB | 66 razy |
3 | specyfikacje_techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 12:08:07 | 8,9MB | 60 razy |
4 | przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-23 09:56:53 | 19,5KB | 83 razy |
5 | specyfikacja_roboty_budowlane_gimnazjum_w_przelewicach.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-23 09:56:53 | 27KB | 64 razy |
6 | specyfikacje_techniczne_tom_iii.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-23 10:00:46 | 12,1MB | 54 razy |
7 | specyfikacje_techniczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-23 10:05:32 | 8,9MB | 52 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-30 15:34:21 | 37KB | |
2 | odpowiedzi2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-01 09:06:20 | 43KB | |
3 | odpowiedzi3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-03 14:23:37 | 29KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wynikach_postepowania-dach.doc | 2009-04-22 15:44:50 | 50,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_udzielenie.doc | 2009-07-31 10:45:42 | 33KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emil Kołodziejczyk | 20-03-2009 12:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emil Kołodziejczyk | 19-03-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Emil Kołodziejczyk | 31-07-2009 10:45 |