System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
ZAPROSZENIE Nr 05/2010 do składania ofert na realizację usług Integracji Społecznej o wartości nieprzekraczającej 2000 euro
ZAPROSZENIE Nr 05/2010
do składania ofert na realizację usług Integracji Społecznej o wartości nieprzekraczającej 2000 euro
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Przelewice uzyskała dotację w wysokości 293.143,14 PLN. Łączna wartość zawartych umów w ramach konkursu nie może przekroczyć przeznaczonej na konkurs kwoty 2.718,19 PLN.
-
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Przelewice, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do złożenia ofert mających na celu świadczenie usług integracji społecznej Gminy spośród usług opisanych poniżej.
-
PROCEDURA
W OPARCIU O PROCEDURĘ CPP (ang) Community Participation In Procurement -udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług, jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
-
Zakres zamówienia usługi
KATEGORIA I.
USŁUGI ŁĄCZONE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, OSÓB STARSZYCH
ORAZ RODZIN
Cel realizowanej usługi: Wspieranie i realizowanie inicjatyw oddolnych na rzecz aktywizacji i integracji społeczności lokalnej, w tym m.in. poprzez wspieranie i rozwój potencjału społecznego w dziedzinie twórczości oraz tradycji ludowej
Część 1. Zorganizowanie imprezy kulturalnej np. turniej rodzinny, odkrywanie i promocja talentów.
Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 10.09.2010 roku.
Na realizację tej usługi przeznacza się maksymalnie kwotę 2.718,19 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy na realizację w/w usług z więcej niż jednym usługodawcą.
Beneficjenci usługi (odbiorcy): dzieci, młodzież i osoby dorosłe, w tym rodziny z terenu gminy Przelewice.
Miejsce realizacji usługi: Zamawiający umożliwia Usługodawcy bezpłatne korzystanie z lokali, będących własnością gminy do celów wykonywania zamawianych usług określonych w zaproszeniu po wcześniejszym uzgodnieniu.
Kryterium |
Część 1 |
zorganizowanie imprezy kulturalnej dla min. 100 osób |
x |
przewidywane działania informacyjne, jak również informacje dot. trwałości podejmowanych działań |
x |
cv personelu realizujące usługę |
x |
ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi |
x |
usługodawca powinien określić sposób monitorowania usługi tj. badania ankietowe satysfakcji z realizowanej usługi, zdjęcia, artykuły prasowe itp. |
x |
w przypadku organizacji imprezy zapewnienie warunków do jej przeprowadzeni (odpowiedni teren, obiekt, nagłośnienie, zabezpieczenie medyczne, zaplecze sanitarne itp.) |
x |
podczas organizacji imprezy zapewnienie aktywnego udziału dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin przez min. 4 h |
x |
kampania reklamowa imprezy m.in. poprzez plakaty, ulotki, ogłoszenia w lokalnych mediach np. w prasie, na stronie internetowej z logo PPWOW |
x |
promocja usługi na terenie Gminy Przelewice |
x |
utrzymanie ładu i porządku w trakcie imprezy oraz uporządkowanie terenu po jej zakończeniu |
x |
przeprowadzenie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa |
x |
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
-
Cv personelu realizujące usługę
-
inne dokumenty przedstawiające minimalne kryteria techniczne warunkujące przystąpienie do realizacji usługi, okazane przez usługobiorcę.
4. Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania realizacji usług np. ankiety ewaluacyjne satysfakcji świadczonych usług oraz informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. Po podpisaniu Umowy/Porozumienia Usługodawca jest zobowiązany do sporządzenia i przekazania sprawozdań okresowych (np. miesięcznych i sprawozdania końcowego), których wzory znajdują się w załączniku do niniejszego zaproszenia.
5. Uprawnieni usługodawcy:
1- Organizacje pozarządowe (NGOs)
2- Organizacje kościelne
3- Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne
4- Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5- Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe
jednostki organizacyjne.
UWAGA! Podmioty (stowarzyszenia, jst), które w swoim statucie/zakresie działalności nie mają świadczenia danych usług, nie mogą do nich startować (z mocy prawa).
-
PROCEDURA SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
-
Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy, załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy (sekretariat) w Przelewicach nr 75, 74-210 Przelewice w terminie do dnia 25.06.2010 r. do godziny 12:00.
-
Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta na świadczenie usług (tytuł usług taki jak w pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny być umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
Druki ofert można pobierać na stronie internetowej www.bip.przelewice.pl lub osobiście w UG Przelewice (pok. Nr C 4).
OCENA OFERT:
Procedura składania oferty i jej oceny:
-
Termin złożenia oferty przez potencjalnego Usługodawcę - do 7 dni od daty otrzymania niniejszego zaproszenia.
-
Miejsce złożenia oferty - siedziba Urzędu Gminy w Przelewicach nr 75 (sekretariat).
-
Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
-
Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 4.
-
Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność (rozwój istniejących inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwałość (np. kontynuacja usługi po zakończeniu realizacji projektu), oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę.
-
Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne).
-
Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy w Przelewicach oraz na tablicy ogłoszeń.
-
Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
-
Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
Kontakt z Zamawiającym; dodatkowych informacji lub wyjaśnień udziela p. Anna Garzyńska, UG Przelewice, pokój nr C4, tel. 91 5643 382 w. 22; adres: Urząd Gminy w Przelewicach, nr 75, 74-210 Przelewice.
7. ZAŁĄCZNIKI:
-
Formularz Oferty techniczno-finansowej
-
Wzór porozumienia/umowy
-
Wzór sprawozdania
1
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emil Kołodziejczyk | 18-06-2010 09:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emil Kołodziejczyk | 18-06-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Emil Kołodziejczyk | 18-06-2010 09:54 |