System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Załącznik nr 3 do zaproszenie nr 1 - wzór sprawozdania
Załącznik nr 3
Wzór sprawozdania usługodawcy do zastosowania w procedurze CPP
_____________________________________________________________________
……………………………………………..
Nazwa podmiotu realizującego usługę
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI USŁUG PT.
………………………………………………………………………………………….......
W PROGRAMIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ:
Sprawozdanie:
Częściowe ? za okres …………………………………………..
Końcowe ?, zadanie było realizowane w terminie od……………..do………………,
zostało określone umową/porozumieniem dot. realizacji usług nr …………………., zawartą w dniu………………….pomiędzy ……………………………………………………..............
a ………………………………………………………………………………....………………
Data złożenia sprawozdania: .................................................
Część I. Sprawozdanie merytoryczne
Opis zrealizowanego zadania (zgodnie z planowanymi działaniami określonymi w ofercie technicznej - część II pkt. 4):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Informacje o osobach objętych usługą (liczba i charakterystyka ze względu na istotne dla realizacji, usługi cechy - odnieść się do oferty technicznej, część II pkt. 2):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Rezultaty realizacji zadania (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej -część II pkt. 5):
................................................................................................................................................
Czy wystąpiły odstępstwa od planowanych rezultatów? Jeżeli tak to proszę podać jakie i wyjaśnić przyczyny
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Jak był prowadzony monitoring usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej - część II pkt. 6)
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Jak była prowadzona promocja usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej - część II pkt. 7)
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Jak zostanie zapewniona trwałość usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej - część II pkt. 8 - dotyczy jedynie sprawozdania końcowego)
................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
Część II. Sprawozdanie finansowe
Całkowity koszt (w zł)
w tym:
- finansowany ze środków PPWOW, na podstawie ww. umowy (w zł)
- finansowany z innych środków (w zł)
Czy przy realizacji usługi wystąpił wkład niefinansowy? Jeżeli tak to proszę krótko opisać:
a. Praca Wolontariuszy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
b. Wkład rzeczowy (np. pomieszczenia, materiały, urządzenia)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
A. Obliczenie należności |
|||
Rozliczenie kosztów jednostkowych |
Planowana liczba jednostek |
Liczba zrealizowanych jednostek w bieżącym okresie |
Liczba zrealizowanych jednostek narastająco |
Wyliczenie liczby jednostek usług |
|
|
|
Koszt jednostkowy * liczba jednostek |
|
|
|
B. Rozliczenie Zaliczki:
Wartość otrzymanych zaliczek z gminy (w zł): |
|
Wartość rozliczonych zaliczek (w zł): |
|
Pozostało do rozliczenia (w zł): |
|
Kwota zaliczki do potrącenia w bieżącym okresie: |
|
Do zapłacenia po potrąceniu zaliczki: ……………….zł
(słownie: ………………………………………………………….…………. )
Czy w realizacji budżetu wystąpiły odstępstwa od oferty i umowy? Jeżeli tak to proszę podać jakie i wyjaśnić przyczyny.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Część III Dodatkowe informacje:
Informacje które chce dodać Usługodawca jako istotne dla obiektywnej oceny zadania.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Załączniki wymagane umową:
....................................................
Data i podpis osoby uprawnionej
Oświadczenie
Oświadczam, że łączna suma kosztów dotyczących remontów oraz zakupu lub amortyzacji sprzętu i wyposażenia nie przekroczyła 30% wartości projektu. Ze środków Programu Integracji Społecznej nie zakupiono środków trwałych o wartości jednostkowej powyżej 3 500 zł.
....................................................
Data i podpis osoby uprawnionej
1
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dawid Rogowicz | 18-07-2008 15:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 18-07-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 18-07-2008 15:19 |